mandag 18. februar 2013

Sommerferie!

Hei dere!

Det er skikkelig deilig å kunne planlegge ny tur til varmen. Ikke så langt opphold som sist desverre, men sol og varme blir det likevel. D-vitamin lagerene må fylles på! Jeg må innrømme at jeg er en av de som blir deprimert av mangel på sol og varme. Jeg må ha en dose med påfyll minst en gang i året.
Skiferie, storbyferie, jentetur..kan unnvære alt om det er det om å gjøre, bare jeg får uker med sol og varme. Jeg syns nemlig det må være mer enn en uke, når jeg først drar. Ellers er det bare pakking..



Så heldigvis! 4 uker i år, og minst 3 av dem et sted jeg VET solen skinner, dag, etter dag, uke etter uke,, Det skal smake før det er i gang på jobben igjen! I august er Casper på plass i barnehagen og jeg tilbake på jobb! Men før det, mange fine måneder og det jeg tror blir beste sommerferien!

Ha en fin mandag og strålende uke!



1 kommentar: