fredag 15. februar 2013

Fredagslynne


Hei dere!

Jeg fant tilslutt ut at jeg slettet forrige innlegg. Ikke fordi det kom kommentarer, for det er bare morsomt selv om de er veldig kritiske. Men direkte angrep er ikke så morsomt. Det som er fint er at ingen må lese bloggen om de tar helt av...hehe, jeg er jo helt for at man skal mene noe og si det, men sånn veldig aggrisivt sinne er ikke noe særlig..og bare for å ha gjort en ting klart, et sitat forutsetter mer en ett ord hentet fra samme setning. 

Uansett, da vet dere det. Ha en strålende fredag!


2 kommentarer:

  1. Dette er det vel kun du og jeg som vet noe om. Og jeg er verken sint eller aggressiv. Trå litt varsomt neste gang uten direkte sitater. Du kritiserer det andre gjør, så gå litt i deg selv. Det er bullshit det du skriver her. Helt greit for meg at du hadde lagt ut min kommentar på innlegget. Jorunn

    SvarSlett
  2. Nei Jorunn. Dette er selvfølgelig ikke bare du og jeg som vet. God historie vet du.-)Trå litt varsomt selv. Og sitat krever mer enn et ord hentet fra en setning!!! Har du ikke lært det? og jo når man lirer av seg vrede og sletter folk på under to sekunder da er man sint og aggresiv. men ops, du ser vel ikke dette uansett for du skulle jo aldri se på bloggen min mer selv om du tittet innom igjen etter 5 minutter..PATETISK.. måtte skjekke du vet du. Det er vel mer å plage og forfølge folk..

    SvarSlett