mandag 12. november 2012

Trøbbel i Benidorm

God kveld

Det har vært en ganske slitsom dag i Spania..
Mye pjuskeri og slitne barn og voksne;-)
Jaja, BT måtte prøve å finne et åpent apotek for litt medisin.
Siden det er streik over så og si hele området tok det sin tid,,kan man si,,



Jeg underholdt de to minste trollene her hjemme mens de andre kjørte rundt..
Tilslutt, etter 5 apotek kom det frem, at den medisinene kunne ikke lengre fremdrives i Spania, det fantastiske legesenteret i Albir fant ut dette, samt et alternativt preperat, samt at det første apoteket de var på, hadde Sør Spanias siste dose av dette??? Hurra. Da han betalte, 1, 8 euro, og bemerket at dette var usannsynlig billig holdt mannen bak han på å klikke helt fullstendig..han mente ingen måtte si at medisiner var billig..

Det er trist fordi hjemme skjønner alle at 14 kroner for en 10 dagerskur på sterke tabelleter er gi bort pris, selv overført til spansk lønnsnivå er dette komisk billig, når folk da blir hysterisk så sier det noe om situasjonen. For meg er det ekstra komisk fordi jeg aldri har opplevd at BT klarer å irritere noen så voldsomt..

Jeg skjønner frustasjonen, men jeg syns det er vanskelig å skjønne hvor lavt staten kan gå..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar