mandag 10. september 2012

Mandag!

Hola!

Her i Spania er mandag en flott dag! Ny uke, nye opplevelser. I dag leverte vi Alex på skolen som vanlig og Mandag er lang dag! Det vil si 0830- 1415. Alexander gledet seg skikkelig til å gå på skolen og det gleder jo et mamma hjerte stort;)

På skolen hjalp de oss med å ta kopi av passene og min tannlege kvittering. Håper å få pengene tilbake på vår utvidete forsikring. De hadde også skjemaet vi må fylle ut for NIE NUMMER. skjemaet var på spansk. Jaaaha, det skal gå som en drøm. Jeg bare tenkte, har man et skjema som er ment kun for utlendinger, hva gjør man da, jo selvfølgelig, lager det kun på spansk?

Vi gikk inn i banken for å betale NIE avgiften, men banken skjønte ingenting. Vi skal inn i en bank imorgen hvor de visstnok kan dette. Så den banken i dag og det var laaaang kø av sånne som oss. Herlig;)

I morgen skal vi ta bilder også. Dessuten skal jeg fikse mine bitte små negler. Stas! Jeg fikk booket tannlege time i dag hos den norske tannlegen i Alfaz. Har hørt at han tidligere jobbet i Oslo og folk kom langveis fra for å gå til han. Dessuten har han Aircondition!! Det var det første jeg spurte om. Sitter ikke en time i tannlege stolen uten det, 10 minutter var mer enn nok!

Ellers har vi å sjekket ut Mundo Mar, badeland sted med delfinshow etc. Må dit!

Fikk også booket ny leilighet til hjemturen vår. Vi har booket en ny leilighet i Barcelona! Fant ut at vi ville bli en ekstra natt i Barca og der vi hadde var fullt så da booket vi et nytt super fint sted. Nyttår i Barcelona gjelder!

Ellers måtte vi tilslutt ut å spise is siden Casper krabbet for første gang i dag! Hurra!

Tror jeg må feire med et glass rose også.

Super fin kveld til dere også!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar