onsdag 12. september 2012

Dagene flyr!

Hei dere

Du verden. Dagene bare flyr. Kan ikke tro vi bare har 4 måneder igjen, thihi. Nei, tiden går faktisk så utrolig fort. Skjønner ikke hvordan man har tid å jobbe, med alt det andre man skal ha gjort;)

De sier vel at tiden flyr når man har det gøy, og DET STEMMER JAMMEN. I går kveld sa Alexander flere ganger. Dagene går så fort! Det er så dumt;) han vil nok gjerne bli her lenge. Han har akkurat forsvunnet med venner avgårde til sjømannskirken på aktiviteter. 

I dag har vi tatt bilder av sistemann, Casper som sov i går og vi har bestilt time til fotoshoot for gutta! Jeg var hos tannlegen. Skrekk! Han var kjempehyggelig og flink. Han var ikke super imponert over tannlegen jeg var hos i Benidorm. Det er jo også sånn at noen tannleger her har lite å gjøre så de " lager seg jobb" glimrende. Han her, han mente tennene mine var bra og må bare gjøre en liten jobb. Glad;)

Tannlege besøket gikk faktisk utrolig greit;) jeg har øvd meg på noe de siste dagene som funker superfint. Forteller senere, nå er maten i ovnen klar;)

Fin ettermiddag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar