onsdag 18. juli 2012

Reiseapotek og shopping!

God morgen!
Shopping er noe av det beste jeg vet. Alt mulig egentlig. Klær til barna er favoritten. Det er mye fint og jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet. Helt ærlig, klær til mor er jo favoritten...klær i sin helhet, interiør, sko, tilbehør, god mat, - veldig stas!


Et sted som ikke er like spennende er apoteket. I dag var jeg likevel tidlig på apoteket- med handleliste, det er ganske mye god planlegging sving over det, eller? Jeg vet at de har alt vi trenger i Spania, men det er bare det at det føles så trygt å ha det vante norske til barna, just in case.

Dessuten er det greit å ha en del på turen. Jeg er litt sånn, har vi alt, så vil vi ikke få brukt for noe! Så, nå er reiseapoteket innkjøpt. her er listen ( jeg elsker lister, og har lister over alt mulig)


Hjemmeapoteket er fylt opp!
Smertestillende for barn i alle aldre og de voksne
Sårrensende middel
Bomull og kompensere, plaster og gnagsår plaster
Solkrem for barn (og voksne)
Reisesyke tabeletter
Nesespray for barn og voksne
Tabeletter mot diaré, GEM
Termometer
Eurax eller annet kløstillende middel
Bisolvon hostesaft for barn og Bisolvon hostetabeletter for voksne(fungerer supert mot hoste)
Det var det!
Fikk med et stelleteppe for babyer siden jeg kjøpte så mye.
Faktisk helt perfekt!

Ha én frisk dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar