fredag 27. juli 2012

Kunsten å pakke


God morgen!

For en herlig dag det var her i går! Da jeg skulle legge meg om kvelden kjente jeg at jeg var skikkelig varm - ganske riktig, det er bare en ting som beskriver nakken min. HUMMER! Når sommer liksom plutselig kommer er det lett å glemme solkrem..

fine, men upraktisk
Bra det regner igjen nå da, så man ikke blir alt for brent:)

Nå er jeg iallfall kommet frem til den delen av pakkingen som jeg syns er GØY! Når jeg kan lage masse system og lister da er det kjempemorsomt. (jeg skjønner at dette er litt sært og spesielt.) Nå har jeg pakket bagger som skal helt frem til Spania (ikke brukes på bilturen) for de tre superskjønne gutta. Har også pakket for oss alle for det stoppet som er før Barcelona.

Hvert stoppested er litt forskjellig så man trenger forskjellige klær. På dette stoppet trenger vi nok bare sommerklær og det er basseng på hotellet. JIPPI! Badetøy!

Jeg skal pakke de andre "stoppested" baggene i løpet av helgen og en egen bag for båten. Vi har alltid en sekk med toalettsaker som brukes på alle stopp. Er dette veldig rart og overorganisert? Å krysse av på lister er bare helt fantastisk. Gi meg en liste så får jeg gjort hva som helst!

Min mann vil ikke en gang tenke på å legge seg bort i pakkingen.. Livredd for å lage krøll i systemet. Og glad han slipper.. Gruer meg mest til å pakke min egen bag som skal "helt frem" tenk på alle de uunværelige klærne som må bli igjen i Norge.. Snakker om luksusproblem...

 Det føles uansett mye lettere å pakke for gutta. Lettere å være streng med deres pakking ja. Gleder meg til alt er i bilen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar