lørdag 9. februar 2013

Første stafett

Hei folkens

Hatt fin lørdag? Her i huset er vi litt småslitne. Tror faktisk ikke det blir noe middag i dag..
Begynte dagen med frokost og uendelig mye klesvask og sengetøy skifte..har igjen å vaske gulvene opp så det er vel bare å gyve løs.

Litt alvorlig under premie utdeling..




Vi har sett skiskytning og Alex har gått skistafett. Første stafett ever. Stor stas for en flink gutt.
Nå har han fått gafle i seg pizza og gleder seg fælt til sesongens første slalom tur i morgen.

Jeg gleder meg mest til de gulvene er ferdig vasket, og jeg kan krype under det varme teppe for å se hver gang vi møtes igjen! Skal dere se? Jeg ble skikkelig så kald av å stå i ro å se stafetten at jeg lurer på å lage meg litt hjemmelaget chilli kakao, nam,,

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar