lørdag 1. juni 2013

Fin form?

Hei dere!

Håper alle har hatt en strålende lørdag!
Vi har hatt en laaang dag!
Thomas sin kompis overnatte her og det er jo fullt kjør med 4 gutter..hehe. Koselig det.
BT dro til byen i går for å hente startnummere mitt slik at jeg bare kunne møte rett fdlr i dag!




Gleden var stor i morges da jeg våknet med nurrende hode og en liten låsning i nakken. Det måtte jo skje;-) en paracet og en ibux fikk meg gjennom frokost laging til alle gutta. Tilgmed smoothies som Thomas har snakket om i over en uke. Jordbær smoothiesen fall skikkelig i smak.
Legger ut oppskrift i morgen.

Tiden nærmet seg for å dra avgårde og hode var værre. Hurra. Å ikke dra var ikke noe option. En paracet og en ibux til... Hm, ja sånn passe. Kom meg iallefall avgårde & er kjempestolt!
Det gikk kanskje ikke knallfort, MEN, jeg løp hele veien! Og kom inn på tid innenfor målet mitt. Har sjelden vært så glad som når julenissen gav meg en vannflaske ved målpassering!





Vi ses neste år IFORM løpet!

Nå har vi fått kjøpt inn mer treningstøy, ryddet hagen, mekket hjemme laget burger og lekt litt.
Fin kveld!

1 kommentar: