tirsdag 5. mars 2013

Vår fornemmelser


Heisann!

Har dere fått vårfølelsen? Jeg gleder meg like mye til våren hvert eneste år!
Husker fremdeles fra barndommen følelsen av når du bytter fra vintersko til småsko. Lukten av bål i hagene når man brente vinterens rusk. Når det kom spirer på trerene. Det er vel ikke uten grunn at mange i Norge holder våren som sin favoritt årstid. På mange måter symboliserer våren en ny start, år etter år!

Jeg har akkurat begynt å finne frem "vår ting" Nå er gammelt utslitt ikea servise flyttet ut og dette lekre fra Bloomingville flyttet inn. Det bare roper VÅR! Det er i deilig tykk keramikk og nydelige farger :-)





Jeg gleder meg til snøen forsvinner, jeg kan rydde i hagen, få bort alle spor etter vinter og plante for sommeren. I år blir det tomater, rabarbera, jordbær og noen bringebær busker. I tillegg må gjerde rundt den ene veradaen byttes ut og ny løsning i oppkjørselen. Morro! Gleder meg til våren kommer for fullt. Gjør ikke dere?

Bilde under fra Pinterest.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar