tirsdag 19. februar 2013

Vinterferie planer

Hei folkens

I går kveld var jeg sikker på at jeg skulle bli skikkelig syk. Hadde kjempevond i halsen og var utrolig trøtt. Tok meg to Bisolvon brusetabelleter og litt grønn te. Har forsatt litt vondt i halsen, men det er iallefall ikke blitt værre! Bare å pøse på med c vitaminer, hvitløk og tomat omelett og litt Bisolvon.
Casper og jeg har dilla på egg og advocado. Det er sååå godt! Med grønnte i koppen Alex har laget!



Det er bra at jeg ikke er mer syk for nå er det masse planer de neste dagene. I dag er det leggings woxings og det må jeg bare få gjort. Forrige uke sovnet jeg fra timen med kjempehodepine.. Må få gjort ferdig regnskapet for januar og planlagt meny for besøk i helgen.

I morgen er det en del som må males og torsdag skal Alex og jeg på slalom! Hjelp! Må innrømme ar det er litt skummelt for jeg har lovet Alex at vi skal ut av barnebakken..hehe, er mest redd for at han bare skal sette rett utfor..Alex er foresten hjemme, siden det er skolefri. Som han sa, det er jo meningen at jeg skal slappe av...hehe, ikke akkurat det han er mest kjent for.. Men det er koselig å ha han hjemme. Da har selskapssyke meg noen å snakke med..

Fant forresten verdens lekreste farge i helgen til å male soverommet. Det kommer til å bli så fint!

Ser ut som solen er i ferd med å titte frem! Ønsker alle en forsatt fin ferie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar