onsdag 20. februar 2013

Rosablogger, hva er det?

Hei dere!

Oppe og ikke gråter? Det er vi her iallefall. Caspersen er i full gang med sine rutiner. Egg, avokado, paprika, tomat og skine&ost er i magen. Så nå er det hele lysløypen. Åpne peisen, prøve å putte leker inn i peisen,  inn på badet, alle badelekene i badekaret, hvis man klarer (skrekk & gru) toilettbøraten veivende rundt. Inn å tømme ut maten og vannet til pus, hele alle leker utover. Inn på kjøkkene, alle kasseroller ut av skap, åpne skuffer..jezzez.



Morro, nei.

I kveld skal  jeg uansett ha bakedag med Thomas. Bake mandelkjeks,lavkarbobrød og hjemmelaget sjokis. For det er det rosabloggere gjør..hehe. Nei, jeg er ikke noen rosablogger. ( ikke sitat, men et velbrukt, kritisert fenomen nå for tiden)Har nok altfor mye meninger til det. Ikke at jeg helt vet hva en rosablogger er, og egentlig enda mindre hvorfor noen bruker det som et sjelsord. Leser foresten en del blogger, fordi jeg syns det er morro. Mye forskjellig, men jeg liker interiør og fokus på sunn mat. Jeg må bare si at særlig noen av de som har fokus på sunn mat,  de kan jammen få utrolig mye spydige, frekke og usle kommentarer. Jeg er nesten sikker på at dette er misunnelse. Fra de som ikke klarer å spise sunn mat selv. Når folk begynner å hakke på ting som, åh, spiser du mer enn to popcorn, du som trodde du var så sunn. Igjen. Dette er ikke noe sitat bare for å ha det sagt..men en formulering utifra noen meninger..man skal være veeeldig forsiktig med hva man sier har jeg skjønt. Stor honør til alle som gidder å stå for det de tror på og si det de mener! Uten å være sint og slenge ut stygge ord.

Og for all del, det irriterer ikke vettet av meg at de holder på sånn. Spikker fliser, prøver å trykke folk ned,  bare bemerker at det er stusselig.
Det er ingenting som er så kult som det å tørre å mene noe! Det, det er mitt eget sitat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar