mandag 25. februar 2013

Tips for lite kjøkken

Hei dere!

Nok en vakker dag. I dag måtte jeg likevel bite i det sure eple, som det heter:-), og dra innom kiropratoren. Har gått med nakke hodepine en hel uke og nå var det retten og sletten mer enn nok.. Så imorges var det bare å ringe og heldigvis fikk jeg en time hos en hyggelig kar som har knekket litt. Skal tilbake onsdag og håper det hjelper..

Vel, greien var at jeg fikk en forespørsel av en som hadde lest mitt lite gang tips, noe mange har, spurte om tips til lite kjøkken. Og til alt hell( eller egentlig ikke-skulle gjerne hatt et super stort) så har iallefall vi et ganske lite kjøkken.

Vi har valgt å dekke stort sett alle vegger med skap som går helt opp. Jeg syns åpne løsninger er kult og fint, men det blir fort skittent og man må nesten utnytten den plassen man har. Siden vi har tre barn og masse ting og tang på kjøkkenet har vi masse skuffer og skal. Vi har en skuffe avdeling med stooore skuffer. De er helt geniale og kan fylles med ALT!



Vårt kjøkken er Ikea og er helt flott. Vi har en benk under vinduet hvor planene er to høye krakker, men foreløpig bare klatrer minstemann i dem så vi venter litt. 

Jeg foretrekker parkett på kjøkken da jeg syns faktisk det er lettere å holde rent enn fliser.
Teppet blir ganske skittent så det tror jeg vi hiver ut, men det blir så gulvkaldt..

Uansett, mitt tips er mye skap og gjerne hylle med knagger å henge ting på.
Også kurver til å ha alt mulig i og glasskrukker er genialt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar