fredag 22. februar 2013

Folk flest er helt ålreit og en knust barnedrøm


Folk flest er helt ålreit. Jeg mener, de aller, aller fleste er greie. Jeg mener, man kan ikke utelukke noen fra greie klubben for det om de en gang har småertet noen, sagt en sleivete kommentar, stjålet epler av naboen (eller andre), drukket for mye på byen, glemt å leevere tilbake penger, kjørt litt for fort- Listen er lang og nesten alle kan si check, did that..

Det jeg mener er at de aller, aller fleste er greie. Du trenger ikke være bestis med dem, eller syns alt de gjør er perfekt, men folk flest er da ordentlige realle mennesker?

Så vil det alltids finnes folk som ikke er så allreit. Folk som vil andre vondt, med viten og vilje. Ikke fordi de ikke vet bedre, men fordi det er veien de vil gå..Dette gjelder uansett kultur, relgion etc. Like mange alle steder.



Kan folk forandre seg? Ja helt sikkert, de fleste. Vil alle forandre seg? Nei.
Noen er sikker uenig med meg, men en smart mann prøvde å få det inn i hodet på meg da jeg var liten. At det vil alltid være noen som ikke går samme vei som alle andre, av ulike årsaker. Trodde jeg på det? Nei, absolutt ikke. I min barnslige drøm kunne alt fikses! Tror jeg det nå? At noen alltid vil være unntakene? Ja, så absolutt.
Desverre.

Ha en omsorgsfull fredag<3 og kos dere med alle de ålreite og SKIKKELIG ålreite,
Familie & venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar