onsdag 6. februar 2013

Drøm og oppdag!

Hei dere!
Dagen i går var grusom så den orker jeg ikke en gang tenke på, MEN I DAG er en ny dag med nye muligheter!

Hjemme har vi et sånt stort vindu, et du ser "nesten hele verden" ut i fra. Da slår det meg stadig hvor utrolig små man er, i den store, store verden. Det slår meg også når jeg hører lille Caspers uendelige MAMMA, MAMMA, at om man bare betyr noe for en liten sjel så er man uendelig viktig!

Dette og tanken på at det er viktigere å gjøre noe enn ingenting er med på min motivasjon for å få hver dag best mulig. 



Som Mark Twain sa; 

Om tjue år vil du være mer skuffet over ting du ikke gjorde enn dem du gjorde.
Så kast loss.
Seil ut fra den trygge havnen..
Utforsk. Drøm. Oppdag...

Ha en glitrende spennende dag! Skal du prøve noe nytt idag? 
Jeg for min del har bestilt time til noe jeg ALDRI trodde jeg skulle tørre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar