tirsdag 22. januar 2013

Modig


Å være modig er å gjøre noe man er redd for!

Hei dere, i det siste så er det flere som har sagt at jeg er tøff og modig som tør å starte nettbutikk, og det er jo superhyggelig. Likevel, egentlig føler jeg meg ikke sånn super tøff eller modig. Modig for meg er når noen gjør noe de er redd for. Jeg må innrømme at selv om det innimellom virker litt småskummelt og usikkert, så er jeg langt fra redd. Hva er det værste som kan skje? at ingen vil kjøpe noe? Ja, når man har tatt et valg så vet man jo at det kan skje.. Men det er mye verre ting å være redd for!




Som å fly med krystallsyken, det er ekkelt det..Å være redd for å fly kombinert med voldsomme karuseller ombord i fly. det er skummelt det..
Så nå har jeg endelig fått tak i noen som skal hjelpe meg. Jeg har bare et ord... Hypnose! hjeeeelp!

Fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar