søndag 27. januar 2013

Gave og interiørmessen

Heisann fine folk!

Endelig ble det messe på meg! Har travet rundt nede i Lillestrøm. Besøkt noen fine leverandører som vi allerede bestiller fra og sett meg ut noen nye;-)





Det var skikkelig mye fint. Den som hadde litt fullere lommebok!
Da skulle dette huset fått svingt seg skikkelig.

Det er mye rosa/lillatoner, mye abstrakt, natur, industri og knalle farger. Heldigvis er det også alltid mye som er klassisk og tidløst. Jegliker best det tidløse, rene som man lett kan kombinere med en desj av trend.



Når det er sagt liker jeg også ting som er litt spesielle, men med det klassiske preget.
Jeg tror jeg også vil forsett med å ta inn egenimporterte varer.

Jeg har bare et lite note to self. Neste gang, ikke dra søndag! Noen av utstillerene virket gretne og leie. Tror det har vært 4 lange dager for dem...

Håper deres søndag har vært knall!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar