mandag 21. januar 2013

Casper og jeg, vår verden og min verden..


Her ligger jeg og bare er.
Smaker litt på mine tær.
Deilig, runde, varme, myke.
fine å gripe, holde, stryke.

Se! Med store øyne kan jeg
 se alt min mamma ordner med!
Mamma titter bort på meg, 
smiler blidt og sier hei!



Ja, det er en fin liten verden for vesle Casper. En skikkelig god gutt!
Vi koser oss fælt sammen.
Det er litt sånn at hans og vår verden er enkel, morsom og kos. 
når veslemann sover, da er det min verden.
Mye jobb, veldig morro, men også litt slitsomt.

Nå er det kvelds, og det er jo spennende, mer suppe...
så i dag var det suppe lunsj, middag og kvelds. Kan fint edde med eple, plommer og bær.
Tror jeg gjør det nå jeg, bringebær, mmmm




I dag pyntet jeg stearinlys med armbånd fra www.megogguttainterior.no 
fint? 
Jeg bare elsker lys i mørketiden!


Flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar