onsdag 16. januar 2013

Å argumentere for seg selv..

Hei dere!

Fin dag i kulda? Jeg må innrømme at jeg gleder meg skikkelig til våren allerede..
Jaja, får gjøre det beste ut av det..
Sitter her å prøver å finne ut av mine egne argumenter, hehe..
Har dere noen gang hørt når noen sitter å argumenterer for det de har lyst til? De har veldig lyst til noe og vet selv at det kanskje ikke er det snarteste også kommer den rekken med argumenter for at  det de ønsker gjelder? Det er utrolig festlig å høre på..

Vel, sitter her å argumenterer for meg selv, men syns egentlig argumentene er veldig gode..
Jeg har egentlig bestemt meg for ikke å kjøpe noe nytt til meg selv før April. Jeg trenger nye slalomstøvler for å stå på ski med barna. De jeg har er 10 år og føttene er faktisk blitt en størrelse tørre etter de tre barna! Merkelig, men de sier det er vanlig! 
Jepp, det må bli nye støvler! Finner sikkert noen på salg..



Så får vi se hvordan det går med målet etterhvert. 
Tror det skal gå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar