lørdag 15. desember 2012

Tunnel klaustrofobi!

Da er det snart natta dere!

Endelig sover trollene! De er søte :-), når de sover spesielt...
Jeg har fått bestilt nok et lass med varer fra Danmark!! Så mye fint der!

Casper gikk et steg i dag og klappet selv for CASPER!



Nå har jeg egentlig tenk å sove men hodet har låst seg helt på den tunnelen med kø i Hamburg!
Fikk skikkelig klaus for sånt for et par år siden. Da Alex var neste 2 år måtte vi en sen kbeld ta han med på legevakten og så rett på apoteket. Jeg og Alex satt i bilen, men BT gikk inn. Etter 20 minutter var vinduene full av dugg og jeg fikk etterhvert behov for å åpne en dør.. De var låst utenfra og jeg hadde ingen nøkkel. Fikk etterhvert helt panikk og den sitter forsatt i når jeg kommer til lange tunneler med kø..Blandt annet,..

Jaja. Alt går:-) må bare puuusteeee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar