fredag 28. september 2012

Pusse opp!

Kveldis!

Da står maten klar. Kongereker i kokosmelk og curry med grønnsaker. Digg!
Venter bare på at caspersen skal sove...

Den clutchen fra Mango hoppet jammen opp til meg. Skoene med høye heler kom etter men jeg ba dem pent gå tilbake..clutchen var så innherdig at tilslutt måtte jeg bare ta den med..

Var å så på Zara Home idag og fikk skikkelig inspirasjon til innredning av soverommet!



Har lenge ønsket å pusse det opp i hvitt, grått og mørkegrått.
Idag fant jeg noen perfekte puter og sengetepper på Zara. Den puten skal til Oslo..sammen med ganske mye annet... Flaks at min sjønne vennine Badottis skal ta med seg to bagger hjem!

Det blir lys grå vegger, hvite lister, diverse puter og sengeteppe i grått og hvite gardiner. Stor lysekrone i taket! Mørk grå sengegavl, sånn med myke "puter" gleder meg!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar