mandag 23. juli 2012

Supermat på mandag morgen!!



Da er det mandag igjen. Vi hadde kjempehyggelig besøk i går av Gro og barna. Det er mange vi prøver å treffe før vi nå, om bare 12 dager setter kursen sørover.

Med regn og 14 grader må jeg innrømme at vi gleder oss veldig! Heldigvis blir listen over ting vi må gjøre før vi drar mindre og mindre.


Vi planlegger et skikkelig morro prosjekt for guttene på turen og i dag har jeg tenkt å jobbe litt med noen punkter til dette. Skal fortelle om dette senere.

Thomas skal avgårde i barnehagen og leke med barna sine..

Jeg fikk to kjempefine bøker fra Supernature av Badot i bursdagsgave og tenkte jeg skulle begynne å lese den om Supermat.

 Jeg har spist en del "supermat" en stund og syns jeg har mer energi. Det er masse fristende smooties i den andre boken også. NAM!

Fin healty mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar