onsdag 21. november 2012

Trene når man er syk?

Hei dere!

Driver dere å trener når dere er pjuske?

Jeg har i mange år slitt med bihulebetennelser som kommer på denne tiden av året. Vanligvis gir de seg ganske lett, men her nede har den jammen satt som støpt:-)
Det som er kjiptmed veldig tette bihuler er at det er ikke veldig stas å ta sånn veldig i med løping.
Gåtur i vakre Alfas

Jeg er heldigvis sjelden sånn grisesjuk..bare sånn at det er plagsomt å gå til tannlegen. Så lenge jeg slipper feber, hodepine og muskelsmerter syns jeg det går fint å trene med gåturer, evt. Lett løping, yoga og styrketrening(moderat) går veldig bra. I følge legen er dette heller ikke skadelig for kroppen.

Jeg syns ofte man føler seg mye bedre etter litt yoga og en fin gåtur iallefall! 
Jeg tror man kjenner på kroppen hva den tåler. Føler man seg bedre, ja da er det bra. Mister man krefter og blir mer utmattet-på en dårlig måte, kanskje ikke så bra!

Har hatt en fin gåtur i dag og litt tøying:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar