torsdag 22. november 2012

Julegaver!

God kveld!

Nå er det omtrent bare en måned til jul og jeg pleier faktisk alltid å være ferdig med julegaver på denne tiden. Vet mange syns det er litt rart, men det er veldig herlig å komme til desember og slippe å stå i lange køer for desperat å kjøpe inn de siste gavene.




Jeg liker å å kjøpe skikkelige gaver til venner og familie. Ting som er plukket ut med omtanke ig beregnet på akkurat den personen. Det er også veldig stas å gi bort noe til venniner som man har veldig lyst på selv. Noe man er skikkelig fornøyd med å h funnet:-)

Jeg er jo nesten litt over grensen overorganisert og lager omtrent lister for alt mulig. Jeg går faktisk med en barnslig liten bok og pen i vesken for alltid å være klar!

Senere skal jeg legge ut min lille julegave liste over hva jeg ser etter til hvem!

Nå er musliskålene tom så ny ladning står i ovnen!

Fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar