onsdag 21. november 2012

Streng tannlege

Hei dere,

Ja da sitter jeg her da. Tre timer etter at jeg var ferdig hos tannlegen. Måtte bare ta meg sammen og komme med dit. Hals og bihulebetennelsen ser ikke ut til å slutte fred med meg med de første..



Fikk to bedøvelser og det kan jeg jaggu kjenne. Har forsatt ikke fått igjen følelsen over alt i kjeven og det prikker sånn skikkelig ekkelt der dwn holder på å gi seg. Ellers må jeg innrømme at å sitte en time i stolen med munnen åpne kg full av ekle apperater og tett nese. Det er definitivt ingen høydare! 
Tannlegen var heller ikke særligfornøyd med meg og jeg fikk det jeg definitivt oppfattet som noen ublide kommentarer ig litt sånn "korreks"

Hihi, who cares. Tannleger gjelder ikke!

Nå har jeg trøstekjøpt weekend Se&Hør. Litt rosevin og gobladet så er jeg nok glad igjen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar