tirsdag 4. desember 2012

Nye dekk og kino!

God kveld!

Da jeg var ferdig hos negledamen så hadde det skyeet litt over og det var skikkelig vind.
Så igjen ble det ingen tur til fyret. Isteden fikk vi dratt å skiftet dekk og shoppet litt.
Fant noen sånnne litt mer feminine pelsesko! I min grande størrelse, stas!
Så nå er både bilen og jeg vinterskodd.

Det ble møte med disse karene i steden for fyret!




I kveld har vi vært på den norske kinoen i Alfas. Drives av samme mann som driver den norske bokhandelen. Han iviterte ca 150 til gratis forestilling. De viste en skikkelig bra barnejulefilm som passet for alle. Den heter ARTHUR CHRISTMAS- handler om julenissens sønn Som redder julen! Veldig morsom! Fikk endelig litt julestemning<3. 

Gruer meg litt til å reise fra denne nydelige utsiktene fra leiligheten!


Nå er det jobbing med å få på plass selve nettbutikken. Snakket med de superhyggelige folkene hos 24nettbutikk.no og de skal hjelpe meg å få på plass en bra løsning!
Stas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar