søndag 10. februar 2013

Utstyrsfrik

Hei igjen

Alex ble med på en kjap liten lanngrenstur mellom herre og dame skyskytningen. Det var deilig med litt frisk luft..ikke helt i topp humør, men det hjalp litt da.



Jeg er litt sånn som kan bli hektet på sportsutstyr, men mest på trugghet og at det skal være komfortabelt. Så imorgen skal jeg få kjøpt meg hjelm til slalom. Det er jo minst 8 år siden jeg kjørte og da brukte ingen hjelm..nå bruker alle det. Hehe, ingenting var farlig på 70 og 80-tallet.

Må få kjøpt nye sokker til langrenn for jeg har oppdaget at de må være stramme, ellers bare gnager det og belte for drikke flaske til meg og Alex. Det er egentlig masse jeg trenger siden skikarrieren har vært lagt en stund på hvil, men er jo i ikke kjøpe unødvendige ting modus. 

Fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar