fredag 8. februar 2013

Fredag igjen!

Hei dere!

Da er det endelig fredag igjen!
Visste dere at offentlige instanser kunne ta seg til rette akkurat som dem vil?
I går fikk jeg en faktura fra posten på varene jeg har sendt ut i januar. Jeg overdriver ikke når jeg sier at den var tregangen av det den skulle være. De har overprøvd prisene de selv har lagt i veie systemet med den begunnelse av hvis man går inn på et ark som ligger et sted selv ikke deres kundeservice finner så ligger noen andre priser en det som er i systemet de selv gir kundene...okey, da kan man bare begynne å fakturere kunder etter en liten sort bok man har i lommen sin da... Fint det. De har fått seg en liten klagesak iallefall. 




Og, samtidig har tollvesenet fakturert meg moms etter sine priser, ikke de faktiske fraktpriser, men sine fraktpriser, som merkelig nok ( ironi) er 4 gangen med prisene Kina bruker,,,puhhh, det ser heldigvis ut som de vil akseptere å endre dette. MEN DET VIL TA TID...SELVFØLGELIG...

Flott start på dagen ble det likevel med Dracula og søte Casper, og en hyggelig mail fra en dame som var helt enig med meg. Den norske barneoppdragelsen er definitiv ute å kjører. Faktisk har jeg snakket med flere de siste dagene som mener det samme. Det begynner å bli altfor slakt, men det skriver jeg mer om en annen dag...kjenner at jeg bare blir sur...

Ummm, i dag blir det laks med asiatisk vri! Namnam
Og gutta er heldig, de kommer hjem til shinny cleaned house! Ikke at de bryr seg altså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar