fredag 2. november 2012

Snart fødsel, for akkurat et år siden

God kveld dere, snart natta

Tenkte jeg skulle fortelle dere hvordan det var å være meg, akkurat på denne tiden, for akkurat et år siden. Det var nemlig veldig skummelt.
Jeg hadde masse ubehag, sånne kynnere som var vonde men helt til å leve med.
Det værste var at jeg grudde meg så innmari. Jeg viste nemlig at Casper, han skulle komme til verden neste dag. Han var en stor baby, det viste de. Jeg fikke masse bra oppfølgning på omstridte A-HUS i 2011. Babyen var stor og det var MYYYE foster vann.  Derfor skulle fødselen settes i gang ca 2 uker før termin. Han var estimert til ca 3950 av legen to dager før de skulle sette igang fødselen. Jeg var sikker på at han var større...

Jeg grudde meg utrolig masse til å sette i gang fødselen. Syns det hørtes enormt skummelt ut siden de to første var hwlt naturlige og gikk fort og greit. Det er noe med at alt som er ukjent er skummelt.
Jeg hadde fått forklart hvordan de skulle gå frem og, vel detble ikke bedre av det.

Etter å ha spurt min mann 300 ganger så sovnet jeg vel endelig. Da var klokken 01.30. Smart det,,skulle liksom være utvilt... Sier noe der, må være utvilt imorgen.. Forteller resten i morgen tidlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar