lørdag 3. november 2012

Casper 1 ÅR!

Hei dere,

Ja , altså, da er Caspersen vår 1 år! 
Fødselen skulle settes i gang klokken 11.00 den 3 november og jeg grudde meg skikkelig..

Men akkurat med som mange andre ting var bekymringen bortkastet! Det gikk så bra!
Klokken 04.30 om natten den 3 november da måtte jeg opp et lite ærend;-) mitt på natten.
Stuptrøtt, på vei tilbake under dyna, sa det bare splæsj..jepp, legen hadde rett, myyye vann.
De to andre fødslene hadde gått kjempefort så jeg ble innmari stresset, vekket BT, vekket Lowella, fes avgårde til AHUS. Rett opp i øverste etasje. Der var helt stille på FØDEN, de hadde NADA å gjøre, så digg.


Hadde ikke kjent noe smerter etter at vannet gikk  så det var bare å legge seg ned å slappe av.
Klokken 0830 ringte jeg min mor for å si at jeg var på sykehuset og mitt i samtalen kjente jeg første små smerter. Klokken 09.00 var det drittvondt og jeg fikk lystgass. 0915 spurte jeg om epidural. Klokken 09.50 hadde jeg spist opp lystgassmasken, 10.00 blank kom Casper!! Og 10.01 kom anestesi legen med epidural og snudde i døren.

Et nytt lite mirakel, eller stort! 53 cm lang og 4550. Jepp, han legen kunne ta beregningene sine å putte et visst sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar