torsdag 7. februar 2013

Prikkesystem!

Hei dere!

Fin dag? her er full rulle...

I går ble jeg bare skikkelig oppgitt. Helt tilfeldig fikk vi vite at skolen har innført et prikkesystem. Om en elev gjør noe som å slå, å mobbe, plage eller erte da får de en prikk. Etter 8!!!! prikker blir barnets foreldre informert...You gotta be kidding? 8 prikker?  50% av det som skjer oppdager de jo aldri en gang..  det vil si at noen kan plage vette av andre før noe skjer...tro meg, enkelte av barna har et ordforåd som de fleste jeg kjenner ikke ville ta i sin munn..
De har heller ingen skrupler med å slenge ut de slemmeste ord..

Sånn oppførsel skal taes med en gang! ikke en gang neste år når andre barn allerede har tatt skade..

ellers har jeg kost meg med å bestlle mer.  Viser senere---


Vel, da for man fortelle foreldrene til barn som erter det selv. det tenker jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar