tirsdag 20. november 2012

Første shippment

Hei dere!

Vi var på hoppeloppeland og Casper fikk en ny venn! Litt skeptisk!

Jepp i dag er en stor dag! Første shippment er klar for koordinering! Går alt etter planen( noe jeg egentlg ikke kan skjønne kommer til å skje) så går første container fra Shenzen Port medio desember. Yeeha. 



Jeg er egentlig der at jeg blir positivt overasket om alt kommer seg på riktig båt til riktig tid. Kina virker så veeeldig lang der bort og så veldig uoversiktlig;-)

I dag fikk jeg også svar på en annen vare jeg ønsker å ta inn og jeg fikk en god pris. Da skal vi ikke se bort i fra at disse rå amacinge klokkene følger etter det andre! Puh, det er lett å få vann på mølla, eller hva det heter!

Nå skal jeg faktisk lete etter en siste liten ting jeg har tenkt på. Kanskje jeg kan fortelle senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar