tirsdag 16. oktober 2012

Spansk ro, mentalitet og - høst!

Hei dere!

Vi har det forsatt strålende, formen er noe bedre så i dag har vi virkelig kost oss.



Startet dagen som vanlig med å levre barna. En blid Alex og en sutrende Thomas;)







Så dro vi rett til den riktike banken for å ordne Alex sin fotball, fikk jo ikke ordnet dette i går så fattet frisk mot og gikk inn dit på nytt i dag. Rett etter åpningstid. Det var ganske lite kø. 3 stykker forann meg, så jeg tenkte, naiv som jeg er, at dette, det går FORT. N.E.I.

30 minutter, på to kunder, hun blode supervisor dameb sjekket alt de gjorde. Direktøren satt inne på kontoret sitt og skrev lapper til dørene...


Jeg stod der i køen, sint som en tyrk, sukket og stønnet. Spanjolene, de bare smiler.
Okey, så har d kanskje hele dagn dag? Hm, eller en annen ro og mentalitet, litt andre forventninger til effektivitet? Hva vet jeg. Vi fikk ordnet papirene, betalt, dro på kontoret til fotballen, ingen der.

Okey det, rooooo.
Vi vandret opp mot fjellene og det var fantastisk høst, også her!
Bladene faller, oliven faller ned, sitroner faller, men det er forsatt varmt;)

Fikk dratt innom fotballkontoret på nytt og nå har vi endelig en seddel som skal gi Alex Alfas sin treningsdrakt.



Ha en strålende høst dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar