tirsdag 16. juli 2013

Må ha del 1

Joho, intet som en skikkelig SPA på kvelden!
Selv om jeg har en følelse av at all sanden aldri går helt bort:-)

Jeg har en del produkter jeg bare MÅ ha med på tur.

Det aller viktigste for meg er en god solkrem til utsatte steder i ansiktet. Jeg er sikkert i overkant redd for solflekker og rynker etter for mye sol. Piz Buin 50 for ansiktet smører jeg hver dag i panne og på kinnbeina. Tror det eller ei, du blir brun uansett!

En god håndkrem er et must for tørre sommerhender. Denne med roselukt fra L'occtaine er perfekt.
Det samme med føttene etter mye gåing. Fotbad i grønnsepe og på med en knall fotkrem.




Marrocan Oil er et kjempe må ha for mitt krøllehår. Jeg er av den late typen når det kommer til hår så det er vask, lufttørking og i med oljen.

Super Magnesium er kjempeeffektivt for mine ben som for gjennomgått med løping og mye gåing. Jeg får kjempelett legg kramper om jeg ikke med gjevne mellomrom tar disse.

En liten bok om å nyte livet i Provence er helt på sin plass til fotbadet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar